اسلایدر

تیم هفته لیگ برتر: آزار، ماتا و سایرین
هواداران چلسی

ادن آزار و خوان ماتا برای سومین بار در این فصل در تیم هفته سایت گل قرار می‌گیرند. آنها کمک کردند چلسی چهار بر یک نوریچ را ببرد.

آزار به فرم عالی ابتدای فصل خود بازگشت و سومین گل بازی استمفورد بریج را زد. ماتا، ستاره اسپانیایی در این دیدار عالی بود و کمک کرد تیمش با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

الکساندر کولاروف و سرخیو آگوئرو هم کاری کردند که منچسترسیتی سه بر صفر ساندرلند را ببرد. آگوئرو هرچند در ترکیب ثابت قرار نداشت اما پس از آن که به جای ماریو بالوتلی به میدان رفت درخشید. مدافع چپ صرب هم با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش دروازه حریف را باز کرد.

سانتی کاسورلا هم برای سومین بار در این تیم قرار می‌گیرد. این هافبک سابق مالاگا به توپچی‌ها کمک کرد باخت یک بر صفر را به برد سه بر یک در خانه وستهم تبدیل کنند.

مایکل کریک، هافبک منچستریونایتد در جریان پیروزی سه بر صفر مقابل نیوکاسل و رسیدن یونایتد به رتبه دوم عالی کار کرد. یان فرتونگن هم در مرکز دفاع قرار گرفت چون تیم آماده تاتنهام توانست چهارمین برد پیاپی خود را به دست بیاورد.

ژوزه فونته در دفاع در کنار این مدافع بلژیکی قرار می‌گیرد. او گل زد و کاری کرد ساوتهمپتون بتواند مقابل فولام به تساوی دو بر دو برسد. ساشا ریتر، مدافع راست فولام هم در این ترکیب حاضر داشت.

یوسف مولومبو، هافبک وست بروم هم خط میانی را کامل می‌کند. وست بروم توانست کویینز پارک رنجرز نگون‌بخت مارک هیوز را سه بر دو ببرد. الکس مک‌کارتی، دروازه‌بان ردینگ هم در تساوی تیمش مقابل سوانسی خوش درخشید و در ترکیب قرار گرفت.

آرون لنون بداقبال بود که پس از زدن گل دوم تاتنهام در وایت هارت لین جایی در این تیم نیافت و اولیویه ژیرو، فرانکو دی‌سانتو و استبان گرانرو هم درخشش قابل توجهی داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:تیم هفته لیگ برتر: آزار, ماتا و سایرین,
ارسال توسط مصطفی بختیاری